Gode tips til at vælge erhvervstelefoni

Som virksomhed er det næsten altid nødvendigt at have et eller flere telefonnumre tilknyttet, så dine kunder og andre interesserede kan tage kontakt til din virksomhed. Hvor mange numre du skal have, kommer selvfølgelig an på, hvor stor din virksomhed er. Dog er det også vigtigt, at du ikke har for få ansatte til at tage telefonen. Alt dette kan du læse meget mere om nedenunder, hvor du kan få gode tips til at vælge de rigtige løsninger, når det kommer til erhvervstelefoni.

 

En passende mængde telefoner

Når der er en, der ringer, skal du tænke på denne person som en potentiel kunde. Det vil sige, at hvis du, en af dine ansatte eller en af dine kollegaer ikke tager telefonen, har I potentielt mistet en kunde – for det er jo ikke givet, at denne person ringer tilbage. Derfor er det vigtigt, at jeres telefoner hele tiden er bemandet. Det gælder om at finde den rette balance mellem opkald og telefoner, så du ikke smider flere penge efter det end nødvendigt. Samtidigt må du ikke have for få telefoner, da det kan koste kunder, og dermed penge i sidste ende. Du kan læse mere om erhvervstelefoni her.

 

Et godt og troværdigt telefonnummer

Noget andet der kan booste din virksomhed, når det kommer til telefonnumre, er at have et nummer, der på en måde skaber troværdighed hos kunden. Det kan gøres på flere forskellige måder. Generelt er troværdige numre bl.a. dem, der er nemme at huske, eller dem der har mange gentagne cifre.

 

Undersøg forskellige priser

Telefoni skal selvfølgelig fungere som et ekstra hjælpemiddel til at få en bedre omstilling, og skal ikke være med til at ruinere økonomien. Derfor gælder det om at finde en god løsning, der samtidigt er billig, så den passer ind i din økonomi.