Har du overvejet fast hjælp til rengøring af arbejdspladsen?

Selvfølgelig skal du have en ren arbejdsplads at byde dine ansatte. Ikke blot ren som i, at overflader bliver sprittet af og affaldet tømt. For der skal også være synligt rent – forstået som at nullermænd bliver taget i opløbet, at tæppet i receptionen ikke er støvet til i sand eller lerholdig jord, og at snavs ikke hober sig op på maskiner. Det sidste sker meget hurtigt, for maskinernes varme tiltrækker støv.

Find hjælp til alle aspekter af rengøring i Aarhus

Du kunne hyre en rengøringsassistent til at tage hånd om din virksomheds lokaler, men langt lettere end at holde styr på endnu en ansat med lønning mv. er at få erhvervsrengøring. Svært er det nemlig ikke at finde virksomheder, der tilbyder alt fra tæpperens til gulvbehandling, vinduespolering og – selvfølgelig – rengøring af kontorer. Står du i Aarhus med behov for rengøring, så er din løsning her.

Vælg erhvervsrengøring, når du ikke har arbejde nok til fuldtid

Erhvervsrengøring er også aktuelt, hvis du slet og ret ikke har arbejde nok til, at du kan ansætte én rengøringsassistent på fuldtid. Den ansatte, der gør rent, skal jo ligesom kunne leve af sit job, for at vedkommende gider blive ved med at møde op. Hvis du henter ekstern hjælp til rengøring, er du sikker på, nogen tropper op hos dig og gør rent. Når de er færdige, kører de videre til næste kunde.

Indgå aftale om opfyldning af rengøringsartikler

At få et professionelt rengøringsfirma til at udføre opgaven vil derfor nok være den rette løsning for din virksomhed. Visse andre opgaver kan du også få løftet gennem et rengøringsfirma, hvor du fx kan indgå rengøringsaftaler, som indbefatter, at levering og påfyldning af toiletpapir og sæbe bliver varetaget af firmaet. Så er det næsten bare ved at være toner, penne og papirklips, du selv skaffer.